כדאי להכיר • מלון הבוטיק הירושלמי שנבחר לאחד הטובים במזרח התיכון

קובי פינקלר No Comments on כדאי להכיר • מלון הבוטיק הירושלמי שנבחר לאחד הטובים במזרח התיכון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלון הבוטיק הירושלמי "ארקדיה במושבה" מרשת מלונות ארקדיה נבחר לאחד מבין 10 המלונות הקטנים הטובים בישראל, אחד מ 25 המלונות הטובים במזרח התיכון ואחד מ- 25 המלונות עם השירות הטוב בישראל

אתר התיירות החשוב Trip Advisor, בחר את מלון ארקדיה במושבה היוונית בירושלים כאחד מבין 10 המלונות הקטנים הטובים בישראל,אחד מ 25 המלונות הטובים במזרח התיכון ואחד מ- 25 המלונות עם השירות הטוב בישראל.

Trip Advisor מדרג את המלונות שבהיצע, אחת לשנה, לאחר בדיקה של עשרות אלפי מלונות ברחבי העולם, באמצעות ביקורות אורחים. באתר זה מספיקה ביקורת אחת שלילית כדי להוריד את המלון מרשימת המקומות המובילים באותו אזור.

לרשימה המכובדת של Trip Advisor לשנת 2016, זכה מלון "ארקדיה במושבה", של רשת המלונות "ארקדיה", עמד בקריטריונים הנוקשים של הדרוג וזכה במקומות גבוהים ומכובדים.

שי דויטש, מנהל השיווק של רשת ארקדיה אומר ל'קול חי' "שמחים שההשקעה באיכות האירוח לצד עיצוב הפנים המוקפד והשירות הורגשו על ידי מאות ואלפי התיירים הישראלים והבינלואמיים שהתארחו בארקדיה במושבה".

"ארקדיה במושבה", הינו מלון בוטיק בן 24 חדרים, השוכן בליבה של המושבה היוונית העתיקה של ירושלים ממוקם במבנה היסטורי לשימור, בסגנון אדריכלי אקלקטי, המשלב השפעות מזרחיות מקומיות.

בשנת 2003, לאחר ששופץ, זכה המבנה במקום הראשון בתחרות של עיריית ירושלים וקרן ירושלים, בקטגוריית המבנה לשימור וכיום הוא מציע לאורחיו חוויה ייחודית, המשלבת את הישן עם החדש בהרמוניה.



0 תגובות